loading...
دانلود آهنگ جدید موزیک خارجی موزیک ویدیو خارجی جدید
پوریا بازدید : 57 شنبه 19 آبان 1397 نظرات (0)
1. وقتی موز جان شما را نجات میدهد! - اقتصاد آنلاین

26 نوامبر 2017 اما آیا مصرف یک موز در روز می تواند از بیماری قلبی پیشگیری کند؟ زنان توجه داشته باشند: کاهش خطر سکته مغزی و فشار خون بالا زنانی که بیشترین میزان پتاسیم را مصرف کرده بودند، 12 درصد احتمال کمتری داشت تا دچار سکته مغزی شوند و همچنین 16 درصد ویتامینهایی که بعد از ۴۰ سالگی حتما باید بخورید!

2. موز خطر سکته را تا 40 درصد کاهش می دهد - تبیان

*محققان دریافتند، گنجاندن موز در رژیم غذایی روزانه، خطر بروز سکته را تا ۴۰درصد کاهش می دهد. *ویتامین B6 آن برای رفع ضعف، بی قراری و بی خوابی موثر است.

3. کاهش خطر سکته مغزی با موز - جام جم

7 دسامبر 2013 بر اساس بررسیهای محققان سازمان جهانی سلامت، میزان مناسب پتاسیم در بدن خطر سکتهٔ مغزی را به میزان ۲۴ درصد کاهش میدهد و از آنجایی که موز سرشار از 

4. وقتی موز جان شما را نجات میدهد! - آفتاب

25 نوامبر 2017 زنان توجه داشته باشند: کاهش خطر سکته مغزی و فشار خون بالا بودند، 12 درصد احتمال کمتری داشت تا دچار سکته مغزی شوند و همچنین 16 درصد احتمال 

5. موز خطر سكته مغزي را كاهش ميدهد

15 آوريل 2012 دیجیکالا رو نصب کن، با 40 درصد تخفیف کفش بخر . معتقدند كه مصرف روزانه سه عدد موز در روز خطر ابتلا به سكته مغزي را كاهش ميدهد. اين متخصصان دريافتند كه دريافت ۱۶۰۰ ميلي گرم پتاسيم در روز ميتواند تا حدودي خطر سكته مغزي را كاهش دهد. . جان باختن ۴۶ زائر ایرانی در اربعین امسال · سوءاستفاده از بیت الله 

6. نسخه سلامتی در یکی از قدیمیترین میوهی جهان - همشهری آنلاین

5 مه 2014 موز به عنوان داروی فشارخون و سپر حفاظتی قلب در برابر سکته و حملات قلبی خوردن روزانه یک عدد موز میتواند 10 درصد از فیبر مورد نیاز بدن را تامین کند. برخی شواهد نشان میدهد مصرف متعادل موز احتمال ابتلا به سرطان کلیه را کاهش میدهد. زنانی که در هفته چهار تا شش عدد موز میخورند خطر ابتلا به سرطان کلیه در 

7. کاهش خطر حمله قلبی با افزایش مصرف موز - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و

6 آوريل 2013 محققان اظهار داشتند که مصرف بیشتر موز و کاهش مصرف چیپس می تواند به پیشگیری از هزاران مرگی که براثر سکته رخ می دهد، کمک کند. که میزان جذب پتاسیم در بدن آنها بالا است تا 24 درصد با کاهش خطر حمله قلبی رو به رو هستند.

8. یک نسخه سلامتی در موز - عصرایران

خوردن منظم موز همچنین از سیستم گردش خون در برابر فشارخون بالا، تصلب شرائین و سکته برخی شواهد نشان می دهد مصرف متعادل موز احتمال ابتلا به سرطان کلیه را کاهش می میوه و سبزیجات مصرف می کنند، خطر ابتلا به سرطان کلیه در آنها 40 درصد کاهش تا شش عدد موز می خورند خطر ابتلا به سرطان کلیه در آنها به نصف کاهش می یابد.

9. کاهش خطر سکته مغزی با مصرف موز - خبرگزاری دانشجو

6 آوريل 2011 گروهی از محققان انگلیسی و ایتالیایی با انجام مطالعاتی دریافتند که خوردن سه عدد موز در روز خطر وقوع سکته مغزی را تا 21 درصد کاهش میدهد. به گزارش 

10. با این خوراکیهای طبیعی خطر سکته مغزی و قلبی را کاهش دهید - پارسینه

24 ژوئن 2018 دستاوردهای پزشکی نشان میدهد نوع تغذیه میتواند عامل اساسی در کاهش ریسک سکتهها باشد. از دکتر ظریف تا علی مطهری و الهام چرخنده. موز: یکی از منابع سرشار از پتاسیم میوه موز میباشد. افرادی که بالای ۵۰ سال سن دارند بنابر تحقیقات پزشکی میتواند ۴۰ درصد آمار سکته را پایین آورده و فشارخون را نیز کاهش دهد.

11. دو خوراکی مفید برای قلب | فرتاک نیوز

21 فوریه 2018 قلب شما نیاز به تغذیه سالمی دارد تا بتواند مدت ها به تپش ادامه دهد. از موز به عنوان داروی فشارخون و سپر حفاظتی قلب در برابر سکته و حملات قلبی یاد می کند. مصرف می کنند، خطر ابتلا به سرطان کلیه در آنها ۴۰ درصد کاهش می یابد.

12. ۳۰ روش برای جلوگیری از سکته قلبی و مغزی | چطور

11 مه 2017 چه راهکار و روشی برای کاهش خطر سکته قلبی و مغزی باید در پیش شد که سطح هموستین این افراد در حدود ۴۰ درصد کاهش پیدا کرده است. مطالعات نشان میدهد با مصرف حبوبات خطر ابتلا به بیماریهای قلبی تا ۲۲ درصد کاهش مییابد.

13. خوراکی مفید برای سکته مغزی: ۸ خوراکی که از سکته مغزی جلوگیری

موز سرشار از پتاسیم است و برای همین خطر سکتهٔ مغزی را کاهش میدهد. غذایی حاوی پتاسیم بالا بهخصوص در افرادی که بالای ۵۰ سال سن دارند، بروز سکته مغزی را ۴۰ درصد تقلیل و فشار خون آنها را کاهش میدهد. ۱۰ گام اساسی تا کاهش وزن که همه باید بدانند.

14. خوردن 3 عدد موز در روز، سكته مغزي را از شما دور ميكند - ایسنا

6 جولای 2011 خوردن 3 عدد موز در روز، سكته مغزي را از شما دور ميكند شما را تامين كرده و به همين دليل احتمال تشكيل لختههاي خوني در مغز را تا حدود 21 درصد كاهش ميدهد.

15. برای داشتن تنی سالم موز بخورید. | طرفداری

3 دسامبر 2016 موز سرشار از چندین ماده مغذی است که این میوه را به محصولی مفید و سالم برای انسان مبدل می سازند. کل پتاسیم مورد نیاز بدن را تامین کرده و خطر لخته شدن خون در مغز را به میزان ۲۱ درصد کاهش داد. این شرایط خطر فشار خون بالا و سکته مغزی را کاهش می دهد. . تا "۷۵ درصد" تخفیف ویژه کفش ورزشی مردانه تا آخر هفته.

16. از فواید سلامت اثبات شده موز - اخبار پایگاه خبری آفتاب - تلکسیران

۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰ از این رو، سطوح ناکافی پتاسیم می تواند فشار خون و خطر سنگ کلیه را افزایش یک موز اندازه متوسط دارای 3 گرم فیبر (حدود 10 درصد از مقدار مصرف پتاسیم زیاد با کاهش چشمگیر سطوح فشار خون و کاهش خطر سکته مغزی پیوند خورده است. از طریق ادرار نیز کمک می کند که آسیب احتمالی آن به قلب را کاهش می دهد.

17. با همه فواید بینظیر موز آشنا شوید - اخبار بهداشت نیوز - تلکسیران

30 آگوست 2018 زیرا موز میتواند با کاهش افسردگی، علائم سندرم پیش از قاعدگی را نیز به برخی شواهد نشان میدهد مصرف متعادل موز احتمال ابتلا به سرطان کلیه را کاهش میدهد. مصرف میکنند، خطر ابتلا به سرطان کلیه در آنها 40 درصد کاهش مییابد. . محققان میگویند خوردن سیب تا حد قابل توجهی آنزیمهای بوی بد دهان را از بین میبرد.

18. مصرف موز برای این افراد ممنوع! - اخبار بهداشت نیوز - تلکسیران

30 سپتامبر 2018 این استاد دانشگاه پاسخ میدهد: مصرف در حد میانه موز آزار دهنده نیست و برای گرم زمانی یک نوشیدنی الکلی غیر استاندارد میشود که حجم آن کاهش یافته اما میزان گرم الکل مینوشند بیشتر از مردم عادی در خطر ابتلا به سکته، ایست قلبی، فشار الکل به دلیل افزایش ترشح هورمونهای خطرناک، تا 6 درصد خطر سرطان سینه را 

19. فصلنامه آموزشی شماره 2 بهار 96 - دانشگاه علوم پزشکی زنجان

میدهد. پس از هر آزمایش غربالگری میتوانید نتایج آن را ببینید و به پزشک مربوطه مراجعه کنید. اگر چاق هستید با پزشکتان در زمینه کاهش وزن مشورت کنید تا با تغییر رفتار شما ( تغذیه و فعالیت .. می شود دریافت پایین این ماده معدنی (سلنيوم ) با افزایش خطر سکته مغزی ارتباط دارد . تا ۴۰ درصد کمتر دچار سرطان سینه می شوند.

20. یک میوه و این همه خاصیت؟ - نمناک

در ادامه میوه ای را به شما معرفی میکنیم که از راهی برای لاغر شدن تا محافظت از قلب خوردن منظم موز همچنین از سیستم گردش خون در برابر فشارخون بالا، تصلب شرائین و سکته برخی شواهد نشان می دهد مصرف متعادل موز احتمال ابتلا به سرطان کلیه را کاهش می میوه و سبزیجات مصرف می کنند، خطر ابتلا به سرطان کلیه در آنها 40 درصد کاهش  

21. بخور نخورهای سکته مغزی - مشرق نیوز

17 نوامبر 2017 برای پیشگیری از تصلب شرائین و خطر بروز سکته مغزی لازم است مطالعات نشان میدهد سکته مغزی مجدد در افرادی که 5 عدد هویج یا بیشتر در طول موز: موز منبع بسیار خوبی از فیبرهاست و خواص محافظت از سیستم حاوی کِرستین هستند که که دریافت منظمش احتمال بیماریهای قلبی- عروقی را تا 20 درصد کاهش میدهد.

22. اخبار سکته - صفحه دوم - قطره

از فواید سلامت اثبات شده موز پتاسیم موجود در موز برای حفظ سلامت قلب ضروری عنوان شاخص, مقدار, تغییر, درصد . بروز سکته های مغزی و حملات قلبی در افراد سیگاری 2 تا 3 برابر بیشتر از رژیمی که خطر سکته مغزی را در بانوان کاهش می دهد

23. کاهش ۴۰ هزار تنی واردات موز به کشور - تیتر شهر

6 ژوئن 2018 گفتنی است، طی این مدت واردات موز به لحاظ ارزش با کاهش 13 درصد و به لحاظ وزنی با کاهش 32 درصدی رو به رو شده است. تورم فوق سنگین برای رانندگان / قطعات خودرو 100 تا 300 درصد گران شد. سید مهدی کاظمی افزایش آهن خون خطر سکته مغزی را افزایش می دهد مواد غذایی ارگانیک خطر ابتلا به سرطان را کاهش می دهد.

24. این مسکن خطر سکته را 50 درصد افزایش میدهد - الف

6 سپتامبر 2018 این مسکن خطر سکته را 50 درصد افزایش میدهد میدهد، مصرف مسکن دیکلوفناک خطر سکته مغزی و حمله قلبی را تا 50 درصد افزایش میدهد. ۲۰ تیر ۱۳۹۷دارویی که خطر سکتههای قلبی را کاهش میدهد/ ارتباط . بازار را قبول نداریم؛ پراید ۴۰ میلیون نیست/ ۹۰ هزار خودرو در راه بازار . ورود ۲۰۰ میلیون دلار موز به کشور 

25. شرکت یاقوت دارو درمان - رویدادها

موز دارای مقدار زیادی ویتامین B است که باعث آرامش سیستم اعصاب میگردد. بخشی از یک رژیم غذایی به طور مرتب، خطر مرگ در اثر سکته مغزی را تا 40٪ کاهش میدهد. .. این نوشیدنی ها درصد بسیار کمی از آب میوه طبیعی را در بر دارد و ترکیبات اصلی آن  

26. جستجوی نتایج - دانش و فناوری - صدا و سیمای گیلان

سنگ کیسه صفرا تکه مواد جامدی می باشد که در کیسه صفرا تشکیل میشود. علت شکلگیری . را خنثی می کند. مصرف منظم موز، خطر سکته را تا بیش از ۴۰درصد کاهش .

27. موز خون ساز است - آفتاب

8 نوامبر 2012 موز، میوه ای است که در تمام سال و در همه جای دنیا وجود دارد این میوه علاوه بر داشتن طعم خوب، مصرف منظم موز، خطر سکته را تا بیش از ۴۰درصد کاهش می دهد.

28. از فواید سلامت اثبات شده موز

تاریخ: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰ از این رو، سطوح ناکافی پتاسیم می تواند فشار خون و خطر سنگ کلیه را افزایش دهد، فعالیت جسمانی متوسط تا شدید می تواند موجب تغییرات سلولی کوچک در یک موز اندازه متوسط دارای 3 گرم فیبر (حدود 10 درصد از مقدار مصرف از بدن از طریق ادرار نیز کمک می کند که آسیب احتمالی آن به قلب را کاهش می دهد.

29. ۸ خوراکی که از سکته مغزی جلوگیری میکنند | امروز آنلاین

23 جولای 2016 موز سرشار از پتاسیم است و برای همین خطر سکتهٔ مغزی را کاهش میدهد. سال سن دارند، بروز سکته مغزی را ۴۰ درصد تقلیل و فشار خون آنها را کاهش میدهد.

30. موز، هوش کودکان را افزایش می دهد - آی هوش

موز دارای میزان زیادی فسفر است که در افزایش هوش و حافظه کودکان تأثیر بسزایی دارد. از یک رژیم غذایی، خطر مرگ در اثر سکته ای مغزی را تا 40 درصد کاهش می دهد.

31. اصول تغذیه بعد از سکته مغزی - برترین ها

12 دسامبر 2015 ده استراتژی برای کاهش خطر ابتلا به سکته مغزی تحقیقات نشان می دهد که بهترین راه برای بهره مندی از مزایای یک رژیم غذایی سالم استفاده 1 عدد موز کوچک 4 اونس آب میوه 100 درصد . در افراد با سابقه بیماری قلبی یا سکته مغزی تا 2000 میلی گرم در هر روز محدود شود با . توالتهای آزادی که پس از ۴۰ سال کشف شد.

32. مخبر - 1397/05/14 - همه فواید موز

خوردن منظم موز همچنین از سیستم گردش خون در برابر فشارخون بالا، تصلب شرائین و سکته برخی شواهد نشان می دهد مصرف متعادل موز احتمال ابتلا به سرطان کلیه را کاهش می میوه و سبزیجات مصرف می کنند، خطر ابتلا به سرطان کلیه در آنها 40 درصد کاهش شود، لطفا آدرس خبر را از طریق ارتباط با ما اطلاع دهید تا در اسرع وقت اقدام شود.

33. خواص موز در بدنسازی - چتر خیس

موز یکی از میوه هایی محسوب می شود که سرشار از فیبر است و حدود ۱۰ درصد از فیبر مورد نتایج پژوهشی که در مجله پزشکی بریتانیا به چاپ رسیده است نشان می دهد موز یکی از بهبود عملکرد کلیه ها می شود و با کنترل فشار خون، خطر سکته ی مغزی را کاهش می دهد. آن را با آب میوه ، شیر یا سایر میوه ها مخلوط کنید تا بتوانید بخورید.

34. خواص درمانی و دارویی موز – مقابله با سکته مغزی – بوستان

خواص درمانی و دارویی موز – مقابله با سکته مغزی سلامت، میزان مناسب پتاسیم در بدن خطر سکتهٔ مغزی را به میزان ۲۴ درصد کاهش میدهد و از آنجایی که موز میزان دریافتی پتاسیم برای بهرهمندی از خواص آن بین ۹۰ تا ۱۲۰ میلی مول در روز تخمین زده شده است.

35. قهوه : با خواص قهوه و مضرات این نوشیدنی بیشتر از گذشته آشنا شوید

23 آوريل 2018 مطالعات نشان میدهد ریسک ابتلا به این بیماری در افرادی که بیشترین میزان قهوه مصرف قهوه خطر ابتلا به بیماری پارکینسون را بین ۳۲ تا ۶۰ درصد کاهش میدهد. به سرطان کبد در افرادی که قهوه مصرف میکنند، ۴۰ درصد پایینتر است. افزایش فشار خون از عواملی است که خطر حملات قلبی و سکته مغزی را افزایش میدهد.

36. دردهایی که با موز درمان می شوند رابطه گربه و سوسک با آب سیاه چشم

19 مه 2015 ریشــه آن ها را بشناســیم تا بتوانیم راه حلی اساسی. برای درمان آن ها حدود 10 درصد امگا 3، خوراکی ضدالتهاب مناسبی. اســت. ویتامین E خود را از دست می دهد و مواد سرطان زا. در آن افزایش .. کاهش 40 درصدی خطر سکته ی قلبی می شود.

37. 10 خاصیت موز که باید بدانید - مواد غذایی - تغذیه - سلامت نیوز

15 فوریه 2017 با مصرف میوه هایی که همانند موز سرشار از پتاسیم و منیزیم هستند از درد و گرفتگی به این نتیجه رسیده اند که مصرف دائم موز از سرطان کلیه تا ۴۰ درصد جلوگیری می کند. را در خون کاهش می دهد و سیستم قلبی عروقی بدن را سالم نگه می دارد. ارتباط تنهایی با خطر فزاینده ابتلا به زوال عقل · ماجرای سیب زمینی های سمی 

38. چرا باید روزی سه عدد موز بخوریم؟ - افکار نیوز

1 مه 2012 مشترک دریافتهاند که مصرف ۳ عدد موز در روز خطر سکته مغزی را کاهش میدهد. احتمال تشكیل لختههای خونی در عروق مغزی تا ۲۱ درصد كاهش پیدا میكند.

39. مواد غذایی سفید؛ سکته مغزی ممنوع

28 سپتامبر 2016 رنگ هر ماده غذایی خواص ویژه ای به آن می دهد که شامل آنتی اکسیدان های به عقیده آن ها، هر ۲۵ گرم افزایش میزان مصرف مواد غذایی سفید به میزان ۹ درصد بیشتر خطر بروز سکته مغزی را کاهش می دهد. از بین مواد غذایی سفید بررسی شده در این پژوهش می توان به سیب، گلابی، موز، تعداد کل بازدیدکنندگان درگاه تا امروز, ۶۳۶۱۳۹.

40. خود مراقبتی در بیماری های مزمن - qums - دانشگاه علوم پزشکی قزوین

فعالیت هایی است که مردم انجام می دهند تا سالم بمانند ، از سالمت جسمی و روانی. خود نگهداری .. موز،. آناناس، زردآلو، انجیر،. گریپ فروت، هلو، انگور،. آلو، سیب زمیني، سیر، کلم. بروکلي، قلبي را 18 درصد و خطر سكته مغزي را 24 درصد كاهش مي دهد. فشارخون 

41. ؟ ﻣﻴﺪﺍﻧﺴﺘﻲ ﺁﻳﺎ

ﻣﻴﺪﻫﺪ . ﺁﻳﺎ ﻣﻴﺪﺍﻧﺴﺘﻲ ﮐﻪ. 1000. ﻧﻔﺮ ﺩﺭ ﺯﻣﺴﺘﺎﻥ ﻭ. 4000. ﻧﻔﺮ ﺩﺭ ﺗﺎﺑﺴﺘﺎﻥ ﺩﺭ ﻗﻄﺐ. ﺟﻨﻮﺏ. ﺯﻧﺪﮔﻲ ﻣﻴﮑﻨﻨﺪ . ﺁﻳﺎ ﻣﻴﺪﺍﻧﺴﺘﻲ ﮐﻪ ﺭﺷﺪ ﺗﻌﺪﺍﺩ .. ﺁﻳﺎ ﻣﻴﺪﺍﻧﺴﺘﻲ ﮐﻪ ﻧﻮﺷﻴﺪﻥ ﭼﺎﻱ ﺧﻄﺮ ﺍﻣﺮﺍﺽ ﻭ ﺳﮑﺘﻪ ﻗﻠﺒﻲ ﺭﺍ ﮐﺎﻫﺶ. ﻣﻴﺪﻫﺪ . ﺁﻳﺎ ﻣﻴﺪﺍﻧﺴﺘﻲ ﮐﻪ ﺯﻧﺎﻥ ﺗﺎ ﻫﻔﺘﺎﺩ ﺩﺭﺻﺪ، ﮐﺎﻫﺶ ﻣﻲ. ﺩﻫﺪ . ﺁﻳﺎ ﻣﻴﺪﺍﻧﺴﺘﻲ ﮐﻪ ﺻﺪﺍﻯ ﮐﺎﻣﭙﻴﻮﺗﺮ ﺧﺎﻧﮕﻲ، ﺧﺎﻧﻤﻬﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺳﺮﺩﺭﺩ ﻭ ﺍﺿﻄﺮﺍﺏ. ﺩﭼﺎﺭ. ﻣﻴﺴﺎﺯﺩ ﻭﻳﺘﺎﻣﻴﻦ ﺭﺍ ﻣﻴﺘﻮﺍﻧﻴﺪ ﺑﺮﺍﻯ ﻣﺜﺎﻝ ﺑﺎ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﻣﺎﻫﻲ ﻭ ﺟﻴﮕﺮ ﻭ ﻣﻮﺯ ﻭ ﻓﻨﺪﻕ ﺑﺪﺳﺖ. ﺑﻴ 

42. بیماران سکته قلبی فیبر بخورند - انتخاب

5 مه 2014 ایرنا: پژوهشگران می گویند که اگر دچار سکته قلبی شده اید، مواد غذایی حاوی از هر 10 گرم افزایش مصرف الیاف غذایی به کاهشی 15 درصدی در میزان خطر غذا می تواند فشار خون و کلسترول را کاهش دهد، البته میزان توصیه شده در هر کشور متفاوت است. میوه هایی مثل موز و سیب، سبزیجات ریشه مثل هویج و سیب زمینی، نان 

43. بهترین میوه برای ورزشکاران! - سیمرغ

29 مه 2013 موز خطر سکته را تا ۴۰ درصد کاهش می دهد. موز حاوی سه نوع قند طبیعی، فروکتوز، ساکارز و گلوکز است که با ترکیب شدن با فیبر، انرژی آنی و قابل 

44. موز و این همه فایده! - خبرگزاری میزان

16 آوريل 2017 خواص موز کاهش وزن، کاهش نفخ، مبارزه با سرطان و افزایش انرژی با خوردن روزانه یک موز ! از غذا به مدت ۶۰ روز می خورند، نفخ شکمشان تا ۵۰ درصد کاهش پیدا کرده است! تحریک پذیری، بی قراری، عصبانیت و خشونت را هم می تواند کاهش دهد. . با کاهش سطح فشار خون و کاهش فراوانی سکته مغزی در افراد و جمعیت ها همراه است.

45. درمان این بیماریها با موز - کیهان

27 جولای 2015 موز نیز یکی از این هدیهها است که برای درمان و بهبود برخی بیماریها از برخی خدشهدار شده است، به طور مرتب موز میل کنید تا انرژیتان بازگردد. نتایج پژوهشی نشان میدهد که مصرف روزانه یک عدد موز باعث کاهش 40 درصدی خطر سکته قلبی میشود. خوشبختانه موز سرشار از ویتامین B6 است و میتواند حدود 25 درصد نیاز 

46. خواص کامل موز | فواید زیاد موز ، خواص دارویی و درمانی موز - Amazing.ir

هم چنین فیبر موجود در موز به کاهش خطر سرطان روده بزرگ کمک می کند. . بخشی از یک رژیم غذایی به طور مرتب، خطر مرگ در اثر سکته مغزی را تا چهل درصد کاهش میدهد.

47. موز خون ساز است +فواید جالب دیگر - هایپرکلابز

اين ميوه سرشار از فيبر است؛ در نتيجه مشکل يبوست را برطرف مي کند. اسيديته معده را خنثي مي کند. مصرف منظم موز، خطر سکته را تا بيش از ۴۰درصد کاهش مي دهد.

48. چه میوه هایی باید بخوریم و میوه هایی که بهتر است نخوریم - بامیلو بلاگ

5 سپتامبر 2017 در همان فنجان شما 24 درصد از ویتامین C مورد نیاز و 36 درصد از ویتامین K مورد مطالعات نشان میدهد که خانواده ی بلوبری ها برای تقویت حافظه بسیار آنتیاکسیدان است که خطر سکته ی قلب و بیماریهای قلبی را کاهش میدهد. در موز خام پیدا میشود، که این نشاسته ها بیشتر مانند فیبر هستند تا شبیه به کربوهیدرات ها.

49. اسفند94 - مجله کلید سلامت

پزشـک طـب سـنتی بپردازيـد تـا بتوانيـد سـفر خـود را . سه چهارم از بیماری های قلبی ،سکته مغزی ،دیابت و 40 درصد از موارد می توان گفت که حفظ یک وزن سالم به کاهش خطر ابتال به سرطان . نشــان مــی دهــد کــه عصــاره پوســت مــوز موجــب کاهــش.

50. فشار خون بالا - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

پرفشاری خون تقریباً در ۸ تا ۱۰ درصد از بارداری‌ها رخ می‌دهد. . آب و نمک و به ویژه نارسایی‌های درون کلیوی در سیستم رنین-آنژیوتانسین; نارسایی‌هایی در . جیوه، می‌تواند خطر سکته را تا ۳۴٪ و خطر بیماری قلبی ایسکمیک را تا ۲۱٪ کاهش دهد. . میوه‌های سرشار از پتاسیم مانند موز، پسته و پرتقال برای مبتلایان به فشار خون بالا مفید است.

51. وقتی موز جان شما را نجات می‌دهد! - عصرایران

اما آیا مصرف یک موز در روز می تواند از بیماری قلبی پیشگیری کند؟ زنانی که بیشترین میزان پتاسیم را مصرف کرده بودند، 12 درصد احتمال کمتری داشت تا دچار سکته پیوند بین یک رژیم غذایی سرشار از پتاسیم و کاهش خطر سکته مغزی در میان 

52. بخور نخورهای سکته مغزی - مشرق نیوز

17 نوامبر 2017 برای پیشگیری از تصلب شرائین و خطر بروز سکته مغزی لازم است مطالعات نشان می‌دهد سکته مغزی مجدد در افرادی که 5 عدد هویج یا بیشتر در طول موز: موز منبع بسیار خوبی از فیبرهاست و خواص محافظت از سیستم حاوی کِرستین هستند که که دریافت منظمش احتمال بیماری‌های قلبی- عروقی را تا 20 درصد کاهش می‌دهد.

53. تپش نامنظم قلب ریسک سکته را افزایش می‌دهد - همشهری آنلاین

6 روز پیش مطالعه محققان دانشگاه دوک کارولینای شمالی نشان می‌دهد مردم درک نادرستی از درحدود ۶۳ درصد قویاً موافق بودند که سکته فاکتور پرخطر اصلی سونا خطر سکته قلبی را کاهش می‌دهد · ۴۰ درصد تهرانی‌های دچار سکته قلبی آسپرین مصرف نمی‌کنند و معاون اسبق خبر ایرنا در فاصله سال‌های ۵۹ تا ۶۴ به علت بیماری درگذشت.

54. خوراکی مفید برای سکته مغزی: ۸ خوراکی که از سکته مغزی جلوگیری

موز سرشار از پتاسیم است و برای همین خطر سکتهٔ مغزی را کاهش می‌دهد. غذایی حاوی پتاسیم بالا به‌خصوص در افرادی که بالای ۵۰ سال سن دارند، بروز سکته مغزی را ۴۰ درصد تقلیل و فشار خون آن‌ها را کاهش می‌‌دهد. ۱۰ گام اساسی تا کاهش وزن که همه باید بدانند.

55. بخور نخورهای سکته مغزی - برترین ها

29 نوامبر 2017 مصرف منظم سیر به کاهش خطر بروز سکته مغزی کمک می کند زیرا سرشار موز منبع بسیار خوبی از فیبرهاست و خواص محافظت از سیستم قلبی – عروقی و گوارش دارد. منظمش احتمال بیماری های قلبی – عروقی را تا 20 درصد کاهش می دهد.

56. دو خوراکی مفید برای قلب | فرتاک نیوز

21 فوریه 2018 قلب شما نیاز به تغذیه سالمی دارد تا بتواند مدت ها به تپش ادامه دهد. از موز به عنوان داروی فشارخون و سپر حفاظتی قلب در برابر سکته و حملات قلبی یاد می کند. مصرف می کنند، خطر ابتلا به سرطان کلیه در آنها ۴۰ درصد کاهش می یابد.

57. خواص موز - یوتاب

موز؛ مواد تشکیل دهنده و ویتامین ها، خواص و فواید موز درکاهش فشار خون، جلوگیری از یک موز رسیده نیاز روزانه یک فرد بزرگسال به پتاسیم را به میزان ۱۱ درصد تأمین می از یک رژیم غذایی به طور مرتب، خطر مرگ در اثر سکته مغزی را تا ۴۰٪ کاهش می‌دهد.

58. خطـرسنجی سکته های قلبی، مغزی و سرطان - شبکه بهداشت و درمان رباط

به کار بیندازید، متوجه می شوید که اغلب مردم یا با سکته قلبی و مغزی مرده اند یا . شما کمک می کند تا با شناخت عوامل خطر ابتال به بیماری قلبی، آن ها را کاهش دهید. از آنجا که بیش تر مرگ های زودرس در افراد با عامل خطر متوسط و اغلب بدون عالمت رخ می دهد . اگر بین 20 تا کمتر از 30 درصد در معرض خطر 10 س اله س کته های قلبی-  

59. خوردن این داروها با غذا ممنوع!

5 جولای 2017 داروهای فشار خون و موز آب گریپ فروت٬ مقدار اثر این داروها را در خون افزایش میدهد و شایع ترین اثر جانبی با داروها ی رقیق کننده و ضد انعقاد٬ تداخل ایجاد میکند و اثر این داروها را کاهش میدهد. در نتیجه٬ خطر لخته شدن خون افزایش می یابد. در واقع باید این داروها را یک تا دو ساعت قبل از صرف غذا مصرف کنید تا بدن زمان 

60. هشدار؛ این افراد هرگز قارچ نخورند! - روزنامه دنیای اقتصاد

23 آوريل 2018 فیتات جذب آهن و بعضی مواد معدنی را در بدن کاهش می دهد. قارچ یک منبع عالی پتاسیم می باشد که این ماده به کاهش فشار خون کمک می کند و خطر سکته قلبی را یک واحد قارچ که شامل ۵ عدد متوسط می باشد، حدود ۲۰ تا ۴۰ درصد نیاز بدن به مس را کلمات کلیدی: سرطان پروستات سرطان سینه سیستم ایمنی بدن موز ویروس 

61. ویدوآل | اگر آب ننوشیم چه اتفاقی می‌افتد؟|بدن انسان(5 مورد)

24 آوريل 2016 میانگین آب موجود در بدن هر فرد بین 55 تا 60 درصد است. حتی هنگام تولد، بدن نوزاد آب بیش‌تری دارد. تقریبا 75 درصد بدن آن‌ها را آب تشکیل می‌دهد و .

62. ۱۰ غذای شفابخش - اقتصاد آنلاین

21 سپتامبر 2017 شما می توانید بسیاری از اثرات یک رژیم غذایی ضعیف را با افزودن غذاهای سالم و ضد بیماری معکوس کنید. را تحت تاثیر قرار می دهد که حدود 24.8 درصد از جمعیت جهان را شامل می شود. این شرایط به نوبه خود خطر حمله قلبی یا سکته مغزی را کاهش می دهد. شما می توانید روزانه دو تا سه جبه سیر را با معده خالی مصرف کنید.

63. ویتامین‌هایی که بعد از ۴۰ سالگی حتما باید بخورید! - اقتصاد آنلاین

22 ا کتبر 2017 با قرار گرفتن در آستانه ۴۰ سالگی توده عضلانی شما کاهش می یابد، ۲ گرم در روز توصیه شده است تا خطر ابتلا به سکته مغزی را کاهش دهد. از بین غذاها، موز، سیب زمینی شیرین، برگ چغندر، عدس و لوبیا سرشار از . کاهش نرخ ۱۰ درصدی مس کاتد ( فملی) / «پتاس» مجتمع خور و بیابانک ۲.۲ درصد افزایش قیمت داشت.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 137
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 62
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 21
  • بازدید هفته : 158
  • بازدید ماه : 68
  • بازدید سال : 5,312
  • بازدید کلی : 43,552